“STEM”-
технології - драйвер
розвитку ключових
компетентностей
учнів
Одним із
актуальних напрямків інноваційного розвитку
природничо-математичної освіти є STEM –
орієнтований підхід до навчання. Акронім STEM (від
англ. Science –
природничі науки, Technology
– технології, Engineering
– інженерія, проектування,
дизайн, Mathematics – математика) проявляється у поєднанні
міждисциплінарних практико орієнтованих
підходів до вивчення природничо-математичних дисциплін. Така освітня
технологія має на меті комплексно формувати ключові фахові, соціальні й
особистісні компетенції молоді, які визначають
конкурентну спроможність на
ринку праці: здатність
і готовність до розв’язання
комплексних задач, критичного
мислення, творчості, когнітивної гнучкості, співпраці, управління,
інноваційності.
7
грудня у Ніжинському професійному аграрному ліцеї було проведено засідання
школи педагогічної майстерності на тему «“STEM”- технології - драйвер розвитку ключових компетентностей учнів». Методист О.М. Рибак пояснила
відмінність термінів STEM, STEAM,
STREAM, у чому полягає актуальність STEM-освіти,
принципи та умови її впровадження. Олена Миколаївна навела приклади
використання STEM – технологій викладачем
Балабайко Н.М. та майстром виробничого навчання Нємчиком М.Г. у позаурочній
роботі. Педагоги познайомились з основними етапами роботи над STEM – проектом. Під час проведення мозкового штурму щодо ідей
STEM – проектів були внесені такі пропозиції:
ü озеленення
ліцею та його території;
ü енергозбереження
в ліцеї;
ü «розумний
дзвоник»;
ü «креативні
урни для сміття».
STEM –
проект починається з ідеї! Долучайтесь!
Комментариев нет:
Отправить комментарий