четверг, 13 декабря 2018 г.



STEM”- технології - драйвер розвитку ключових
компетентностей учнів
Одним  із  актуальних напрямків інноваційного  розвитку  природничо-математичної  освіти   є STEM – орієнтований підхід до навчання. Акронім  STEM  (від  англ.  Science    природничі  науки,  Technology    технології,  Engineering    інженерія,  проектування,  дизайн,  Mathematics  – математика) проявляється у  поєднанні  міждисциплінарних  практико  орієнтованих  підходів  до  вивчення природничо-математичних дисциплін. Така  освітня  технологія має на меті комплексно формувати ключові фахові, соціальні й особистісні компетенції молоді,  які  визначають  конкурентну  спроможність  на  ринку  праці:  здатність  і готовність  до  розв’язання  комплексних  задач,  критичного  мислення, творчості, когнітивної гнучкості, співпраці, управління, інноваційності.
7 грудня у Ніжинському професійному аграрному ліцеї було проведено засідання школи педагогічної майстерності на тему «STEM”- технології - драйвер розвитку ключових компетентностей учнів».   Методист О.М. Рибак пояснила відмінність термінів STEM, STEAM, STREAM, у чому полягає актуальність STEM-освіти, принципи та умови її впровадження. Олена Миколаївна навела приклади використання STEM – технологій  викладачем Балабайко Н.М. та майстром виробничого навчання Нємчиком М.Г. у позаурочній роботі. Педагоги познайомились з основними етапами роботи над STEM – проектом.  Під час проведення мозкового штурму щодо ідей STEM – проектів були внесені такі пропозиції:
ü озеленення ліцею та його території;
ü енергозбереження в ліцеї;
ü «розумний дзвоник»;
ü «креативні урни для сміття».
STEM – проект починається з ідеї! Долучайтесь!


Комментариев нет:

Отправить комментарий